1. ხელოვნების კათედრა
იამზე გაზაშვილი
დირექტორის მოადგილე
2. საბუნებისმეტყველო მეცნიერების კათედრა
ნუნუ ბადაგაძე
ქიმიის მასწავლებელი
3. ქართული ენისა და ლიტერატურის კათედრ
ლელა ქავთარაძე
ქართული ენისა და ლიტერატურის
მასწავლებელი
4. უცხოენების კათედრა
ნინო ჩიკვაიძე
რუსული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებელი
5. საზოგადოებრივი მეცნიერების კათედრა
ლევან ველთაური
ისტორიის მასწავლებელი
6. დაწყებითის კათედრა
ელზა შუშიაშვილი
დაწყებითის მასწავლებელი
ლილი (ლია) ჯაბანაშვილი
დაწყებითის მასწავლებელი
პროფესიული
განვითარების ჯგუფების
ფუნქციები და
მოვალეობები
ჯგუფების ფუნქციები და მოვალეობები
|
სავარაუდო აქტივობები
|
კოლეგებს შორის ურთიერთთანამშრომლობის და ურთიერთდახმარების კულტურის განვითარების ხელშეწყობა.
|
·
სკოლის კულტურის ტიპების,
მათი დადებითი და უარყოფითი შედეგების გაცნობა კოლეგებისათვის.
·
სკოლის კულტურის დიაგნოსტირება (ტრენინგებზე მიღებული საკითხავი მასალის მიხედვით).
·
თანამშრომლობითი კულტურის დამკვიდრების გზებისა და საშუალებების გაცნობა კოლეგებისათვის
(თანამშრომლობის ფორმების შესახებ სატრენინგო მასალა).
·
ერთობლივი პროექტები.
|
განათლების სისტემაში მიმდინარე სიახლეებზე, ეროვნულ სასწავლო გეგმაში, ზოგადი განათლების კანონში არსებულ ცვლილებებზე ინფორმაციის მიწოდება კოლეგებისათვის.
|
·
განათლების სისტემაში მიმდინარე
სიახლეებზე,
ეროვნულ
სასწავლო
გეგმაში,
ზოგადი
განათლების
კანონში
არსებულ
ცვლილებებზე
ინფორმაციის მოძიება
და ანალიზი (მაგალითად, ცვლილებები პროფესიული განვითარების სქემაში, პროფესიული
სტანდარტის ახალი ვერსია და სხვ.).
·
ინფორმაციის გაცნობა კოლეგებისათვის.
|
საკუთარი და კოლეგების საჭიროებების დადგენა და ანალიზი. ანალიზზე დაყრდნობით როგორც საკუთარ, ასევე კოლეგების პროფესიულ განვითარებაზე ზრუნვა.
|
·
ურთიერთდასწრება გაკვეთილებზე.
·
თვითშეფასებისა და ურთიერთშეფასების კითხვარების შევსება და მათი შედარებითი
ანალიზი.
·
პროფესიული საჭიროებების დადგენა (კითხვარის გამოყენებით) და პროფესიული თვითგანვითარების
დაგეგმვა.
|
სასწავლო პროცესზე დაკვირვება და კოლეგების კონსულტირება.
|
·
ურთიერთდასწრება გაკვეთილებზე და კრიტიკულ-კონსტრუქციული ანალიზი.
·
რეკომენდაციების შემუშავება.
|
ურთიერთდახმარება სასწავლო პროცესის ანალიზსა და გამოვლენილი პრობლემების გადაჭრაში.
|
·
საგნების მიხედვით მოსწავლეთა შეფასების შედეგების ანალიზის ინიცირება / არსებული
ანალიზის გამოყენება პრობლემების იდენტიფიცირებისათვის.
·
პრობლემების გადაჭრის გზების ერთობლივი ძიება.
·
კვლევები.
|
საჭიროებიდან გამომდინარე, ტრენინგების, სემინარებისა და სამუშაო შეხვედრების ორგანიზების ხელშეწყობა.
|
·
ინფორმაციის მოძიება არსებული ტრენიონგპროგრამების შესახებ (მასწავლებელთა
პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრისა და სხვა პროვაიდერი ორგანიზაციების მიერ
განხორციელებული პროგრამები) და ამ ინფორმაციის გაცნობა კოლეგებისათვის.
·
საჭიროების შემთხვევაში ადგილზე ტრენინგების, სემინარებისა და სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება.
·
ტრენინგებზე მიღებული ცოდნისა და გამოცდილების
გაზიარება კოლეგებისათვის.
|
პროფესიული განვითარების ჯგუფების მუშაობის პერიოდული ანგარიშები კოლეგების წინაშე.
|
·
ანგარიშების მომზადება და წარდგენა.
·
უკუკავშირის მიღება და მისი ანალიზი.
|
შეხვედრების მოწყობა მშობლებთან და სხვა დაინტერესებულ პირებთან - მათი ჩართვა სკოლის განვითარების პროცესში.
|
·
შეხვედრები სამეურვეო საბჭოსთან, მშობელთა ჯგუფებთან (მაგალითად, პრობლემური
კლასების. შესაძლებელია კვლევაში მათი ფოკუს-ჯგუფებად გამოყენება).
·
სკოლის / ჯგუფის ბიულეტენის მომზადება.
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий